רגע עם הרבי

רגע עם הרבי

למה אלוהים הוריד לי את היד?

משה לוי נפצע קשה במלחמת יום הכיפורים • השאלה שהעסיקה אותו מאז הייתה: למה חברו הדתי נהרג בהפגזה, ואילו הוא, שנדר להניח תפילין, איבד את ידו? • כשביקר בניו-יורק הוזמן למפגש מיוחד אצל הרבי, שבירך אותו – ונתן לו את התשובה שכל כך חיפש

רגע עם הרבי

אדר – חודש מצליח

במהלך מעמד חלוקת הדולרים לצדקה, הגיע מר יורם ארידור, שגריר ישראל באו"ם לבקש ברכה מהרבי מליובאוויטש ולברכו על הסיוע שמגיש לו ולעם ישראל. הרבי מסביר לו שבחודש אדר גובר מזלם של ישראל..

רגע עם הרבי

השקעה בישראל

חשש למשיכת כספי משקיעים מחו"ל את השקעותיהם מהארץ? מעניין לראות: מה אמר הרבי מליובאאויטש על החשש להשקיע כספים בארץ ישראל?

רגע עם הרבי

הרבי הצליח בענק

טור מיוחד מאת הגב' נחמה שאקי, רעייתו של הפרופסור אבנר חי שאקי, לרגל יום הולדת ה-120 לרבי מליובאוויטש. וגם: סיפור בנימה אישית..

רגע עם הרבי

שתי תפילות לשלום עולמי

מה אתם יכולים לעשות כדי להביא לסיומה של מלחמת רוסיה-אוקראינה? אולי יש משהו שאנחנו יכולים לעשות, כדי להביא לשלום ושקט באוקראינה? בשנת 1983, כשהעולם כולו חושש ממתקפה גרעינית, בחר הרבי מליובאוויטש להדגיש את הכוח הרב שיש בנו, ולהביא פתרון רוחני לסכנה הפיזית שמאיימת על העולם.

רגע עם הרבי

קטן, אבל גדול

בשנה מעוברת. חג פורים, החל באדר, נחגג בשנה מעוברת באדר השני, ובחודש אדר הראשון בשנה מציינים את "פורים קטן".. פורים-קטן אינו המושג היחיד ביהדות שזכה בתואר "קטן".. בשיחה מיוחדת לילדי ישראל מבהיר הרבי מסר מיוחד..

רגע עם הרבי

להוסיף בשמחה

משנכנס אדר מרבים בשמחה – צפו ברבי מליובאוויטש מעורר רבנים, חסידים ועמך ישראל על השמחה בחודש אדר בפרט בשנה מעוברת כשיש 60 ימים של שמחה..

רגע עם הרבי

הזכות לתת צדקה

על מעלת הזכות הגדולה להיות מנותני הצדקה בשיחה מיוחדת אותה נשא הרבי בפני גבירים – אנשי עסקים ובעלי הון – המסייעים בממונם לענייני צדקה וחסד

רגע עם הרבי

מבט לחתונה

לקט קטעי וידאו על יהודים שעוברים בחלוקת הדולרים הידועה אצל הרבי מיליובאוויטשומתברכים לחתונה. וגם מה ענה הרבי למי שהעניק לו ציור פני הרבי..

רגע עם הרבי

השפעתם של מרצים

מכתב מהרבי מליובאוויטש למרת תמר בר לב על ההשפעה הרחבה של מרצה על התלמידים